Individuální enduro kurz v terénu _Prvně v bahně

Cena
7 900 Kč

Kód produktu
P00015

Upřesněte výběr produktu
Varianta neexistuje

ks

Ať jsi v terénu poprvé nebo už máš pár jízd a pádů za sebou, tenhle kurz ti otevře oči. Kurz nejen pro majitele cestovních endur, kteří zatím svého 2 kolového kámoše do terénu moc nevzali a chtějí získat jistotu mimo asfalt. Všechno v klidu, s humorem a s Mildou, který ti ukáže, že i terén může být zábava. Více

PRVNĚ V BAHNĚ

Pro koho kurz je?

Fenomén poslední doby jsou velká cestovní endura a málo který majitel tohoto stroje vezme svůj stroj hned mimo asfalt. Není se čemu divit, tyto stroje jsou poměrně drahé a pokud s jízdou mimo asfalt není žádná zkušenost, tak je velká pravděpodobnost, že s tím majitel hned praští a drahá oprava je na světě. Proto je tento kurz pro majitele cestovních endur, kteří zatím svého 2 kolového kámoše mimo asfalt moc nevzali a chtějí si rozšířit své schopnosti jízdy na nezpevněných komunikacích získat tak jistotu mimo asfalt.
Kurz probíhá formu jeden na jednoho, takže je zaručen opravdu osobní přístup.

Na kurz je možné si zapůjčit naší motorku CFMOTO 450MT. Příplatek v případě zapůjčení je 1500 Kč.  

Co Vám předám:

  • Postoj a pohyb na motocyklu
  • Akcelerace a brždění
  • Rovnováha
  • Lehké výjezdy a sjezdy
  • Zatáčení pomalé i svižné
  • Otáčení moto kolem nohy
  • Doporučení k nastavení stroje a pneu dle cílů vašich tras
  • Co mít vždy sebou na cesty a nevozit zbytečnosti
  • Na co si dávat pozor na cestách v zahraničí
  • Fotografie a souhrn z tréningu

Místo
Soukromé areály nedaleko Prahy.  Výběr areálu se vždy odvíjí od počasí.

Počet účastníků
Individuální kurz pro jednoho účastníka. Pokud máš kámoše je možné uspořádat skupinový kurz jen pro vás. Cena v případě skupinového kurzu je 5900 Kč/osoba. Stačí napsat nebo zavolat:  milda@mildagang.cz nebo 775 288 287.

Čas
Jedná se o celodenní výuku cca 9.00-15.00

Cena:
7 900 Kč
V případě půjčení naší motorky + 1500 Kč

Dodatečné informace a upozornění

  • Kurz je prakticky celodenní počítejte s nějakou svačinou a pitím sebou.
  • Místo konání je uzavřený soukromý areál
  • Je třeba mít motocykl v perfektním technickém stavu
  • Oblečení určené na jízdu na motocyklu, pevné boty, helma, chrániče a rukavice
  • V případě nepříznivého počasí Vám bude navrhnut jiný náhradní termín

Těšíme se na Vás
Milda ADVENTURE Gang


Pavel, CFMOTO 450MT,
Individuální enduro kurz "Prvně v bahně"
Situace před tréninkem s Mildou nepředstavitelná. Ano, už během kurzu si dokonce troufneš i kontrolovaně skočit! Postupnými bezpečnými kroky Milda vysvětlí, předvede, koriguje tě tak, že se necítíš jak trotl. Naučíš se držení rovnováhy na úzkých lesních pěšinkách, přes zdolávání hravých výjezdů, sjezdů různých obtížností, až po trefení optimální stopy a rychlejší enduro pasáže. Odjíždíš s tím, žes to dokázal.


Radek, Honda afrika
Individuální enduro kurz "Prvně v bahně"
Včera v noci jsem se vrátil z osmidenního Balkánu a chci jen v rychlosti poděkovat za položené základy na kurzu Prvně v bahně. Motivací dorazit k Tobě bylo to, abych si mohl užít šotoliny na Balkáně a neposral se z prvního výjezdu.S tou mou pochcanou Hondou namám žádný hardoce ambice, ale tenhle cíl to dokonale splnilo. Zkušenější klučina mi čas od času řekl, co je špatně a postupně jsem rozhýbal ito, co mi nakurzu tolik nešlo. Výlet jsem si dosyta užil přesně tak, jak jsem si představoval.
Samozřejmě si uvědomuju, že je na čem makat (je toho kurwa ještě dost), ale DÍKY tobě jsem nejel celou cestu v křeči a zatuhlej. Pamatuju si, že "plyn je vpravo", čumí se před sebe a že padám zejména tehdy, když se poseru a nepřidám plyn. Tak zase někdy, třeba v Albošce. Měj se


 Michal, CFMOTO 450MT
Individuální enduro kurz "Prvně v bahně"
Dneska jsem měl fakt dobrýho učitele. Tak dobrýho, že usnu i po litru kafe:-) Ukázal mi, jak svižně jezdit šotolinové cesty ve stylu rally - žádná ezoterika, prostě technika, která funguje. Najednou to zatáčí, brzdí, drží, a člověk má pocit, že mu motroka čte myšlenky.
Můžu jen doporučit. Terréní kurz bych doporučil i těm co chtějí jezdit jen na silnici. Začnete motorku vnímat úplně jinak a na asfaltu pak pojedete líp, klidnější a s větší rezervou.